Klachtenbemiddeling
Ben je niet tevreden?
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.
Reviews
U heeft als klant de mogelijkheid om een review te plaatsen zowel positief als negatief.
Dit kan via Kiyoh: https://www.kiyoh.com/reviews/1047587/jaggs_alarm?from=widget&lang=nl
Alleen klanten die kunnen aantonen dat er een aankoopervaring heeft plaatsgevonden kunnen een review achterlaten dit garandeerd ons en u dat de reviews echt zijn.